Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avalaunch Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Avalaunch Problem

Jag har Avalaunch 0463.
    Problemet är att i nätverks inställningarna.
    Det går att skriva in ny IP, IRC nick och allt. men det går inte att ACCEPTA!
    Måste man ha Tangentbordet för det?

Det är väl onödigt att fråga om support på antika versioner, prova i 0.47 först.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Går ju inte att spara i den heller ju!!
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hansi:
        På XBINS var detta den senaste versionen!
        Vet du nån bättre källa?

Comment

På Xbins finns numera Avalunch 0.47 REPACK. Kolla alltid på http://www.xbins.org vilka de senaste releaserna är.

Eller på #xbins kanalen på efnet kan man skriva /msg onjoin !releases för att få se de senaste 3 releaserna, vill man se fler kan man skriva /msg onjoin !releases 10

Comment

Originally posted by pege63
            Går ju inte att spara i den heller ju!!
            Varför inte titta i xml filen och ändra i den, och inte bara försöka göra allt efter ett GUI.

Då ska du se att det sparas.

Comment

Skall man ändra 0 till 1 då eller?
              Förklara lite tydligare, tack.
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Vet inte vad du menar med 0 till 1.

De flesta sakerna i xml filen är ganska självförklarande.

Annars tar det inte lång tid att testa vad som händer om du ändrar.

Comment

menar om man skall ändra det skriftligt i XML filen för det finns ju en SAVE knapp i det grafiska gränssnittet & var skall man ändra det isf?

Comment

Hmm har ingen save knapp i min version (0.47) men jag brukar alltid ändra inställningarna (IP, GW, Nätmask osv) direkt i xml filen men jag testade nyss att ändra i GUI:et (och sen bara backa tillbaka och reboota) också och det gick bra.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X