Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kung Fu Chaos - xboxen hänger sig!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kung Fu Chaos - xboxen hänger sig!

Har en nyinköpt Xbox från er på PSXCare... (mkt trevlig förresten )

Mitt problem är att så fort jag försöker starta Kung Fu Chaos, så laddar den typ 25% av spelet i början...och sen hänger den sig bara. Nån som kan ha den vildaste aning om vad man bör göra? Spelet är uppackat från .rar och extractat och klart! Har provat att dra över det 2 gånger också.

Har läst på några ställen att man kan stänga av IRG om nåt strular.. då kommer min 2:a fråga: Vad fasen är IRG för något, och hur stänger jag av den?

Tyvärr går det inte att söka efter IRG i forumet, då "minimum word length is 4"

Hoppas på hjälp.
    MVH Boris

IRG=IN GAME RESET finns i settings/info
    Om du har xecuter2 lite chippet så avaktivera all IGR i evox. Då kan du använda dig av xecuters IGR som är mycket snabbare (kommer direkt till evox utan boot). Tryck båda triggers + back + black.

Uppdatera BIOS till X24977 åxå medan du håller på
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
      IRG=IN GAME RESET finns i settings/info
      Om du har xecuter2 lite chippet så avaktivera all IGR i evox. Då kan du använda dig av xecuters IGR som är mycket snabbare (kommer direkt till evox utan boot). Tryck båda triggers + back + black.

Uppdatera BIOS till X24977 åxå medan du håller på
      Om den som han säger är nyinköpt från oss har han med största sannolikhet redan X2_4977, eftersom det är det BIOS vi har använt sedan det släpptes

Comment

Lite svårt att veta eftersom jag inte jobbar där
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Japp. Jag har paketet för 2900
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=7&xSec=10

Jag kommer alltid in i Evox när jag bootar om disken. Då uppstår ju iofs en annan fråga. Vad ska man ha M$ orginal Dashboard till egentligen?

Så, det är ingen som har nån lösning på det ordinarie problemet, om det nu är så att jag redan har Executors IGR?

Comment

Märkligt att ni fortfarande lägger in evox som start dashboard när den är så utdaterad och dålig...

Comment

Inget märkligt alls ... Beror helt enkelt på att vi har haft så jäkla mycket jobb så ingen har hunnit titta på att ändra SD så att man kan välja vilken dash man vill ha.

Jag har dock varit på Hansi om att det är ett önskemål till 3.7

Comment

om någon har en typ 10Mbit dump, så kan jag slänga upp min Install disk som har möjligheten att välja dash.

måste bara uppdatera den lite (är ett par veckor gammal)

föresten någon som kan skicka orginalfilerna från alla boxar?
                Last edited by Wizz; 2003-08-05, 14:21.

Comment

Jag tänkte göra en setup så att man när som helst kan växla mellan xbmp/ava/evo genom menyval som kommer finnas i respektive dashboard.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag tog och slängde in alla dashboards på min cd, då har folk fritt val

letar fortfarad efter dump

Comment

Hansi: När du har gjort de menyerna, kommer man att kunna ladda hem dem härifrån då med nån slags manual?

Och vad är det för fel på EvoX egentligen?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X