Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Formatera orignalhårddisken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Formatera orignalhårddisken

Hello.

Jag har problem med ms-dashen när jag startar upp med avstängt chip, det står att min xbox behöver lagas. Jag undrar om det är lika enkelt som det låter att fixa det.
    1. Boota upp med Superdisc 3.6
    2. Formatera C-E-F (?)
    3. Installera Ms Dashboard
    4. Installera Evo-x dashboard

(Och ha backup på save-filer och annat bajs)

MVH Tor

Något oklart? :/ Tyckte inte att det var en så svår fråga

Comment

Ange exakt vilket errormsg du får (siffran i hörnet)

Du kan tom själv titta i xbox guider vad den betyder.

Har du bytt till stor hårddisk? Då måste den låsas.

Eventuellt räcker det med att köra install ms dashboard.

Format c-e-f skall du inte behöva.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Siffran är .... 13!

Jag har original-hårddisken. La in Dvd-x 1.0 för att kunna använda hk till mina importfilmer men så sluta Ms dashboard funkera när man stängde av chippet.

Comment

Eftersom dvd-x 1.0 har patchat din dashboard så går den inte att köra utan chip, återställ från backup.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo, jag förstod att det var något sånt. Men jag har ingen backup Så det är däfrö jag undrar om det kan fixas med superdisc

Comment

Gör en komplett backup på C:

Sedan provar du om "install ms dashboard" från superdisc hjälper.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X