Jag undrar hur man får damerna i säng i fable?! Får fram hjärta efter lite flirtande, men resten då?! En detalj, men inte vilken som helst.. ; )
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur får man brudarna i säng?
Collapse
X
-
Ehh, inte fan får man väl sex EFTER att man har gift sig och skaffat hus :-) Kanske i FABLE men....Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo du gör uttrycket "follow" till henne så att hon följer efter, sen går du hela vägen upp till sängen och där väntar du tills hon frågar dig, men egentligen så är inget av det här värt det för det blir bara svart och hon stönaar lite lätt sen är det över....Original inlägg av svettloppanOm man gett dem en äkta och skaffat sig ett hus, när får man med sig frugan hem? Jag lyckas köpa hus och gifta mig med tjejen, men ska man bara vänta efter det?
- Citat
- Flag
Comment

Hahaha..
Comment