Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur får man brudarna i säng?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag har gift mig med den där borgmästaren i blå klänning.. men hon vill inte ha sex.. hon säger att jag måste göra nått speciellt.. har redan gift mig med 3 andra samtidigt.. förresten.. hur många hus finns det att köpa i spelet.. behöver några till å mina andra fruar..
    Jag är en idiot

Xbox 1.0 + Xtr2-pro + 160 GB HD

Comment

Original inlägg av HackerFarfar
      jag har gift mig med den där borgmästaren i blå klänning.. men hon vill inte ha sex.. hon säger att jag måste göra nått speciellt.. har redan gift mig med 3 andra samtidigt.. förresten.. hur många hus finns det att köpa i spelet.. behöver några till å mina andra fruar..

Man KAN faktiskt ha sex med henne. En kompism till mig vidare när han gjorde det men jag vet inte hur han lyckades... får fråga honom imoronon när man är lite mer nykter och när han är vaken
      Man kan äga hur många hus som hellst, bara man har råd till att köpa dom.
      Bara att traska in och slakta ägarna så blir det till salu.

Comment

ja e ihop me 4 tjejer och 1 kille och det gäller samma sak för att få dem i säng (hehe) och när det blir svart så stönar killen lite lätt AS-SKABBIGT!!
        håller just nu på att döda alla i oakvale för att sen köpa alla hus...
        men vad är det bästa vapnet i hela spelet förresten ja har iaf willows axe eller va den nu heter me 120 i damage.
        Last edited by Mange_89; 2005-01-11, 21:23.
        //Mange

Comment

skaffa master kantaNA OCH TRE AUMENTATIONS SÅ E DE BÄTTRE?

Comment

men hur skiljer man sig... om man inte räknar me att döda frugan d.v.s. :P behöver ett lagligt sätt..
            Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh

Comment

någon som vet vad dom menar med att det händer nåt kl tolv?

Comment

Kl. 12 menas att det är enklare (tror jag) att få Evil points och Ev. Bow of Skorm, vid Tempel of Skorm.

Comment

Original inlägg av Korvis
                  Man KAN faktiskt ha sex med henne. En kompism till mig vidare när han gjorde det men jag vet inte hur han lyckades... får fråga honom imoronon när man är lite mer nykter och när han är vaken
                  Man kan äga hur många hus som hellst, bara man har råd till att köpa dom.
                  Bara att traska in och slakta ägarna så blir det till salu.
                  Att gifta sig med henne är ett Quest. Man måste äga ett hus, Ge henne en Svartros, Hitta ett halsband som är stulet och ge det till henne och döda whispers bror. Puh, det är inte mer

Comment

det var en av dom banditerna som ja skulle hämta det sista uppdraget dom säger att ja ska gå till någon plats kl tolv men ja har glömt vilket ställe det var . det som är bra vapen är solus dragonsword ganska dyrt?. vad är mana health och experience augmentations bra för har köpt dom och lagt till mina vapen men får inget mer av hälsa eller nåt.???

Comment

man får det när man slår på nån

Comment

Det var en gammal tråd som du grävde upp
                        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X