Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Roliga buggar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Roliga buggar

Jag råkade ut för en lite komisk bug. Jag var och fightades i knotwhole glade med boysen från fistfighters gang. Mitt under fighten råkade jag ut för en "assasin attack" så wooops in i ringen kommer en bandit. Plötsligt står jag och boxas mot 2 gubbar. När jag tagit ut fistfightern har jag kvar banditen. Oturligt not går det inte att slå ihjäl någon under en fistfight. Så efter 15-20min av knytnävar mot svärd kom äntligen en guard och slaktade honom. Men den hade fortfarande hängt sig i fistfight mode så jag fick inte gå ut ur ingen lr nått. Smått komiskt.

Fist fights

När får man köra fistfights? Det är väl på tre ställen man kan göra det och det finns ingen att prata med vid nån av dom.

Comment

Har för mig det var 4 tillåmed. De värkar inte börja fajtas förens på kvällen. Har för mig att första fighten var ute vid hamnen där man träffar gubben som luraren en att gå å klippa sig och skaffa ful mustage. Kanske var nått annat man skulle göra innan också men jag minns inte riktigt. GL

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X