Har skaffat mig en del strength poäng genom att slå på civilister. Nu undrar jag vad är det snabbaste sättet att få "goda poäng".
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bli god igen
Collapse
X
-
miss av mig
Jag trodde man bara kunske skänka pengar genom pengapåsen man väljer i menyn. Nu upptäckte jag att man får en fråga hur mycket man vill skänka, och då går det bra med större summor.
OBS "Spoiler" börjar här
jag har precis klarat av spelet, gick fort som f*n och jag har inte öppnat en enda kista (med nycklar) och bara några få demon dörrar. har inte alla vapen och kan bara några få magitrick. ändå gick det att döda mazel och jack på ett löjligt enkelt sätt, jag behövde inte ens använda några drycker eller magi.
Svårighetsgraden är löjlig, men i övrigt ett ganska bra spel.
- Citat
- Flag
Comment
-
Du måste ha kommit ganska långt för detta, men är effektivt för både exp och godhet:
Dra till Lychfield graveyard och gå igenom Demon Door som finns där och gå ett tag tills du kommer till platsen där Undead spawnar, sen så stannar du helt enkelt där och dödar dom, gärna med magin enflame ifall du har den på nivå 3 eller 4.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av JollysDu måste ha kommit ganska långt för detta, men är effektivt för både exp och godhet:
Dra till Lychfield graveyard och gå igenom Demon Door som finns där och gå ett tag tills du kommer till platsen där Undead spawnar, sen så stannar du helt enkelt där och dödar dom, gärna med magin enflame ifall du har den på nivå 3 eller 4.
Spawnas hur många som helst eller e de en gräns? ja tänkte mest döda för exp:n
Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av th0dAlla brudarna i spelet älskar dig om man är god... ^_^
aja, så stor skillnad e de inte, ja har gift mig nästan lika ofta ond som god, och ja har haft minst lika många som blivit kära i mig när ja va ond, som god... och när ja säger ond, då menar jag mätaren MAX till vänster
Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh
- Citat
- Flag
Comment
-
UUU, men hur många "brudar" vill ha en kille med horn? :POriginal inlägg av KunG_MangEaja, så stor skillnad e de inte, ja har gift mig nästan lika ofta ond som god, och ja har haft minst lika många som blivit kära i mig när ja va ond, som god... och när ja säger ond, då menar jag mätaren MAX till vänster

- Citat
- Flag
Comment

Comment