Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bli god igen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

dom e sadistiska jävlar allihopa! nämen har man bara pengar o bra frilla o rätt tatueringar så e resten piss samma...
    Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh

Comment

Original inlägg av KunG_MangE
      dom e sadistiska jävlar allihopa! nämen har man bara pengar o bra frilla o rätt tatueringar så e resten piss samma...
      HAHAHAA LOL

Rätt sagt :P Inbakade flätor med en 100000 g på fickan fixxar man det mesta!

Comment

om man inte kommit så långt kan man annars teleportera sig fram o tillbaka mellan grey house o stället halvvägs dit där de finns ett earth troll, sen säljer man alla rubys man fått ihop till en trader i de lilla campet som man går förbi när man guidar två handelsmän på ett uppdrag.. detta resulterar i godhet (för alla undead vid grey house), pengar (rubys från earth troll) och exp från allihop

Comment

Bra tips, men vem orkar lira Fable längre? Det blev lite tråkigt efter att man klarat det 3 ggr om på 25H :S

Comment

tog de dig 25 h för o klara de tre ggr...

tog mig typ 6 h för o klara de en gång, utan något som helst skyndande... du måste ha drygat bra mycke på nån av gångerna..

Comment

Silvernycklar och Demondörrar.

Comment

jag gav Avo 200000 då blev jag av med nästan allt vad horn jag hade på pannan!

Comment

du får lika mycket godhet när du skänker 1 kriona
                  adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
                  numera kortslutet mammakort

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X