Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur får man grand theft auto:san andreas att funka

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av HuggOrmen
    Grand_Theft_Auto_San_Andreas_Pal_Multi5_Xbox-Xtasy <--Funkar prima

Om ni har Daggerversionen så gör detta.

Öppna evox.ini filen och editera dessa värden

TSR_Type =1
    GameRegion = 1

Lägg till denna
    DebugTSR = No
    Det funkar ju inte!
    Gor sahar istallet:
    Starta Config Magic och valj On-the-fly Edit EEPROM
    Andra vardet for Video & XBE Region till exempelvis PAL, Region 1

Har du en svensk box med oandrat varde star det PAL, Region 4 dar, men du ska alltsa andra fyran till en etta...

Enigmah Videomode Switchdisk funkar alltsa inte for att den andrar bara PAL/NTSC vardet

Comment

Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_XBOX_AVFIX-FED dra ner den releasen om ni vill få det att fungera.

Comment

Jag körde Fixen som man lägger in i iso filen. Det funka hur bra som helst.
        Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_XBOX_AVFIX-FED

Comment

Var jue det jag sa.

Comment

Var hittar man denna fix? Och hur lägger man in en fix i en .iso fil?
            Xbox [1.1] - Flashat
            Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

Hittar den gör du på dc, gjorde jag iaf och du lägger in den med ppf-o-matic3.exe
              som också finns att tanka ner på dc. Vet tyvärr ingen hemsida.

Comment

Har gjort det nu men det fungerade inte. Jag får fortfarande det jäkla "Disc may be dirty of damaged" efter man tryckt Press Start. NTSC eller PAL spelar ingen roll.....
                Xbox [1.1] - Flashat

Comment

För mig säger ppfomatic: "this patch containes no bytes of ppf data" när jag kör Fedx-GTASA-AV-FIX.ppf!?

Tips någon?

Comment

Patchade den med ppf och nu funkar den från DVD, men från HD blir det "Disc may be dirty or damaged"

Comment

Om ni inte får spelet att funka så finns det ett fix till det den finns på thePiratebay.com ifall man trycker på Bläddra torrents och sedan på Xbox spel så finns den med bland de första titlarna på listan som kommer upp!

Comment

kan någon skicka en hel guide så någon förstår????

Comment

PAL versionen av spelet verkar funka för de flesta.
                          Xbox [1.1] - Flashat

Comment

Jag har laddat ner PAL versionen men får det ändå inte att funka. Samma problem som med NTSC, den laddar några sekunder sen går den tillbaka till dashboarden. Det här kan med andra ord inte ha något att göra med Region eller PAL/NTSC.

Comment

det har kommit en "proper" på PAL versionen.

Comment

Funkar garanterat för alla ...

Grand.Theft.Auto.San.Andreas.PAL.MULTI5.WORKING.XB OX-WAR3X fungerar för alla jag känner med xbox ... De flesta andra rellarna har ju blivit nukade .. både här och där en relle var tom. beta med debug *.xbe
                                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X