Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur får man grand theft auto:san andreas att funka
Nu är det ju ett tag sen nån skrev här, men jag skulle vilja passa på att nämna att om man ändrar game region i evox.ini så funkar daggers release utmärkt, men det fuckar ihop en del andra spel istället. Jag har inte orkat tänka mer över problemet utan byter helt enkelt ut evox.ini om jag känner för att spela GTASA.
Jag har just fört över Grand.Theft.Auto.San.Andreas.PAL.MULTI5.WORKING.XB OX-WAR3X och får samma problem som de andra, dvs xboxet laddar lite och sedan hoppar det tillbaka till dashboarden!
Innan hade jag NTCS versionen o gjorde lite ändringar som tex game regions osv och då hjälpte det, men hur ska jag göra nu??
Trodde det skulle funka direkt med PAL versionen, snälla hjälp!!
When we were good they never remember.
When we were bad they never forget.
Du är inte den förste nä, många har haft problem med det spelet. Gå in i settings i evox och dra ner menyn till "misc" där finns ett val som heter TSR, välj disable på den, det fungerade för mig. Samma sak gällde för BIA: Earned in blood...
Du är inte den förste nä, många har haft problem med det spelet. Gå in i settings i evox och dra ner menyn till "misc" där finns ett val som heter TSR, välj disable på den, det fungerade för mig. Samma sak gällde för BIA: Earned in blood...
I min evox.ini stod det TSR_Type = 1 så jag ändrade till 0 o då funkade det!
TACK!!
When we were good they never remember.
When we were bad they never forget.
Comment