Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Halo 2 online?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Halo 2 online?

Jag har alltid fått höra att en chippad xbox inte kan användas vid online spel. MEN, härom dagen när jag satt å snackade med min kusin så sa han att det går att spela halo 2 även om boxen är chippad på en "gratis" server (för just halo 2). Är det så? Nån som har en manual för inställningar av nätverket för att komma online?
    "It takes two to lie, one lie and one to listen"
    - Homer J Simpson

(Xbox v. 1.6 / smartXX 2.0 / maxtor 200gb)

(Amerikansk Xbox 360 core)

Sök på xbconnect / xlink i live avdelningen i forumet
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag är ungefär 100% säker på att han menade antingen xbconnect eller Xlink Kai. Själv använder jag Xlink Kai och tycker att det fungerar kanon. Du laddar ner programet HÄR, tryck på download uppe i menyn. En guide om hur du använder programt sen finns HÄR. Läs även psxcares forum "XBOX Nätverksspel / LIVE".

Hoppas detta var vad du sökte!
      C-J är permanent avstängd från forumet pga kringgående av ***-filtret och hänvisningar till konkurrerande företag.

Comment

Jag tror att han antingen använde xbc eller kai...eller...eller startade spelet med en softmoddad xbox
        Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

Comment

Ungefär 100% säker

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X