Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Först

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

?e det ett RPGspel detta också.

Comment

Finns det någon länk någonstanns där man kan få kanske en recension och lite bilder ?
      Man lär sig så länge man lever
      Wii med wikey
      Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
      Gamecube med qoob pro och fullsize case
      C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
      Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

barkis: Ja, det är ett RPG spel, men det är mer Action orienterat.
        vattenspridarn: www.gamespot.com www.ign.com Sök bara på Jade Empire på dessa sidor. Finns även information på www.xbox.com

Comment

k tackar
          Man lär sig så länge man lever
          Wii med wikey
          Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
          Gamecube med qoob pro och fullsize case
          C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
          Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

White Deamon äger om man är bra i den.
            K.N.E.G.G.A.N.: Kinetic Networked Entity Generated for Galactic Assassination and Nullification

Comment

ok, vad bra. Diggar Leaping Tiger och Thousand Cuts mer, men det är väl en smaksak.

Comment

Va det någon förutom jag som tyckte att spelet va för litet ? alltså för lite quest osv ?

Comment

Jo jag tycker också att det var för kort. Sen kunde deat varit lite mindre laddningstiden och mer frihet.
                  K.N.E.G.G.A.N.: Kinetic Networked Entity Generated for Galactic Assassination and Nullification

Comment

Det var allderes för kort! Om man jämför med Biowares tidigare spel, såsom: Baldur's Gate 1&2 så är det här spelet ren skit.

Comment

Jo detta spel är skit bra måste jag säga men nu sitter jag fast som otur är.
                      Jag sitter fast jämt efter när master Li har slagit hjälen en ocm han har fått vetat sanningen om sitt folk. Men jag älskar ändå detta spel (Y)

Comment

axbard: www.gamefaqs.com där finns guider coh lösningar om hur du kommer vidare!

Comment

Men det är det att det kommer upp 3 fiender som jag inte klara av för jag har typ lite mer än hälften i liv knappt ingen force och ingen heal

Comment

Sänk svårighets graden, kolla så att du har bra gems på dig etc. så kommer du förbi!

Comment

använd Spirit Thief...

Comment

oki ska göra allt ni har sagt imorgon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X