Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon smart som vet svaret?!

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon smart som vet svaret?!

Jag satte in ett spel (Xmen 2 Wolverines revenge) på min xbox(120GB) me Apple chippet men den börjar inte. Finns d nån här som e så smart att dom vet vad jag måste göra? Har ni en länk till en hemsida där man kan hitta dom här patcharna? O vet ni vilka andra NYA spel måste patchas?!
    Tack i förhand!

1: Flasha om med x-ecuter 2 4977 bioset
    2: Stäng av in-game-reset på TRE ställen i evo-x settings
    3: Använd enigmah videomode selector och ändra mellan PAL och NTSC

Du kan även "patcha mediaflaggan" istället för att använda moderna biosversioner.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har nåt liknande problem.
      Har kört in "Toca Race Driver" men det hänger sig när det ska starta (alltså det går aldrig in i spelet utan det hänger sig i Evo-X menyn).

Jag har inte riktigt fattat det här med biosarna som är ute nu. Har legat av mig ett halv år

Men jag har ett X2 Pro chip iaf och plockade i en ny HD och körde med nån Superdisc skiva (3.2 lr 3.4 ? Inte 3.6 iaf).

1. När jag går in i system utils/settings så står det att jag har bios version "EvoX D.6ef". Är den liksom överdrivit gammal?

2. Kan jag flasha in den där X-ecuter 2 4977 jag också eller?

3. Är det stor skillnad på EvoX biosarna och X-ecuter biosarna?

4. Vilken storlek på bioset ska jag välja? 1024 kb eller?

5. Om jag flashar om så försvinner väl inget på HD:n ? Jag menar måste jag spara nå savegames eller liknande om dessa kan försvinna?

Har glömt allt =)

mvh pemani
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X