Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en SAMSUNG dvdläsare?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

på siba kan du få ett 50-pack memorex dvd-r för 500:-

Comment

Är det någon som kan svara på varför vissa spel fungerar i en viss x-box(med excecuter)vd-r minus skivor och då menar jag alla spel men när man stoppar i spelet i min xbox(med alladin chip) fungerar bara hälften utav dom(

Comment

Problem Med Att LÄsa Skivor

fj

Comment

det är nog din dvdläsare som inte läser dvd-r ..
          va ere för version? när köpte du den?

Comment

du kan oxo testa boota din xbox från chippet, utan någon skiva i, sen när du e i dashboard, stoppa in skivan, vänta o kolla om det står disc:game, där uppe till höger..
            om det gör det, välj launch dvd från menyn, om det står disc:unknown, då läser din dvd läsare itne dvd-r..

Comment

Köpte x-boxet förra julen men vissa skivor funkar??
              Kan man prova att bränna i mindre hastigheter???
              Har provat utan skiva också men det står game i högerhörnet

Comment

ja, om det står game brevid disc: , så ska det få o trycka på launch dvd.. då ska speler funka.. testa! ;D

Comment

Plantium x8 dvd-r funkar bra bra kvalite och så sen är det Sony x4 dvd-r funkar bra jag vet inte om någon +r funkar snälla sig om det fins nån
                  XboxVersion : 1.1
                  ModChip : SmartXXv.2
                  Addons : Language Pack
                  Hdd : Orginal Harddisk
                  DashBoard : EvolationX, MS
                  Bios :
                  1: OrginalBios 2: Xecuter2 3: Evox M8 4: Cromewell
                  5: Evox 3.60 EjectFixed 6: Yoshi-final-2005
                  7: IND-Bios 8: Ed on the Chip Ftp

Comment

nej, +r har inte funkat för mej.. har testat memorex och fuji..

Comment

Firmware?

Någon som vet om man kan uppgradera Firmware på sin Samsung-läsare så den blir mottaglig för fler format? Min verkar ha problem med DVDR+.

Comment

Alla CD-R som jag provat har funkat, dock använder jag sällan CD-R så jag har inte provat direkt många.

DVD-R,3t PRO 4x - Memorex printable 4x - Memorex 4x funkar alla felfritt för mig.

DVD+R, Memorex 4x funkar om man har möjlighet till bitsetting.

Allt bränt med en NEC ND-1300A (hackad firmware för att kunna köra bitsetting)

Comment

Har testat lite nu när jag fått igång egna brännaren och fick faktiskt till min förvåning Philips 8x DVDR+ att funka finfint. Brände med Nec 3520 (hackad FW) i 16x - rockade!!

Samma skivor som inte funkade när en polare brände men kan kanske ha varit så att hennes brännare in hade hackad FW...

Comment

Original inlägg av Binge
                            Vilka DVD+R skivor fungerar?
                            TRAXDATA (clas ohlson) DVD+R fungerar i min, har bara provat filmer.
                            Jag har bränt med en samsung-brännare i 4x.
                            TRAXDATA DVD-R fungerar också fint.
                            Banned - spammat shit-for-free länk med referralkod

Comment

Använnt Princo DVD-r till min Xbox, funkar perfekt!

Comment

Tja det verkar som om DVD+r funkar för vissas samsung läsare det måste väll bero på Xbox versionon Jag har version 1.3 någon som vet vilka DVD-R och DVD+R som funkar till den?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X