Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en SAMSUNG dvdläsare?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jag har provat:

*princo dvd-r 1-4x
    *creative dvd-r 8x
    *och ett annat okänt märke

Alla tre fungerar bra men det går inte att bränna stora filer och få dom att fungera på princo, typ halo 2.

Och när jag bränner andra spel blir det ofta buggar framför allt på de orkända märket.

Vad kan detta bero på, finns det märken som det är bättre kvalitet på?

Jag har Smartxx lt opx
    Smartxx Lt Opx
    www.ozgur.webb.se

Comment

• tjohej, jag har en: "HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20L ATA Device" som ska kunna bränna DL osv.. men när jag försöker bränna enligt guider i både clonecd och img burn med Verbatim 8x DVD + R DL så går det ej, bränningen drar inte ens igång men går tydligen tillräckligt långt för att sabba skivan. Jag har googlat runt en massa angående min brännare och hittat info att den ogillar X8 skivor men ska kunna bränna X2.4 min fråga är om någon vet något om detta? kanske rentav har denna brännare och har tips.. surt att slänga ut 300 spänn till på 2.4 X skivor och sen funkar det ej heller.

tacksam för svar.

/ Sebastian

Comment

• Jag har haft 3 xboxar själv och dom har svalt varenda DVD-R som kan tänkas, har även hjälpt en del andra och det har alltid funkat ... Inte en enda gång har jag haft problem med att läsa skivorna, men jag kanske helt enkelt bara haft en jaevla tur ... Lite meningslöst inlägg men jag har inget liv, vad har du för ursäkt
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X