Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byte av DVD spelare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byte av DVD spelare.

Tja ba! Undrar om det är några problem med att byta DVD läsare i xbox, jag har ett alladin chip i boxen. Min nuvarande orginalläsare fungerar inget vidare och i och med att jag ska köpa en DVD brännare till datorn, tänkte jag använda den i boxen.

du kan inte köpa en standard PC DVD läsare och stoppa i boxen.. måste vara en med xbox firmware.. prova att stoppa en Xbox skiva i din PC så skall du se vad som händer... tom !

PSXCare säljer läsare till XBoxen för en tusing tror jag.. om de inte sänkt priset

Comment

Det går att stoppa i en standard Pc-dvd men då kan du inte köra orginalspel.
      Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Original inlägg av Droopy
        Det går att stoppa i en standard Pc-dvd men då kan du inte köra orginalspel.
        Hur löser man det med kontakten på baksidan då? "Den gula kabelharvan" tänker jag på då.
        Clanswe! För online spelare i sverige

Comment

köp en pc y/skarvkontakt samma som till hårddisken det går att köra med den 30 spänn typ kolla på xboxscene där står rubbet
          Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
          160 gb samaung lättare kan få hjälp
          samsung dvd
          x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X