Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna bränt spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna bränt spel?

Med redan brända xbox spel måste man väl inte in med dem i hårddisken först? Det är väl bara att kopiera det brända spelet till en ny dvd skiva? Med orginal spel vet jag att man måste köra hårddisk proceduren.

Same thing...

Skulle bara säga att jag har typ samma problem, och vet inte riktigt hur man ska göra? Brända spel på 4,7GB-skiva bör ju gå att bränna med nero express 6.0 till en annan 4,7GB-skiva utan problem...help me too!

Sorry om jag inte kunde svara på din fråga dude...

Comment

En pc:s DVD kan så vitt jag vet inte läsa xboxens filsystem, och därför heller inte spel.

Comment

för mig så fungerar det perfekt att kopiera ett redan brännt spel...kör bara dvd copy i nero lr i recordnow...
        //Claw

Comment

Original inlägg av Claw
          för mig så fungerar det perfekt att kopiera ett redan brännt spel...kör bara dvd copy i nero lr i recordnow...
          Claw:

Ska man inte ta "copy entire disc" utan "dvd copy" i nero express...???
          Vad menar du med recordnow?

/JoHaN

Comment

Stoppa in DVD'n i Xboxens DVD... FTPa till Xboxens D:\ och FTPa alla filer där till datorn... gör sedan en xISO av filerna och bränn den

Comment

Original inlägg av Johan_0618
              Claw:

Ska man inte ta "copy entire disc" utan "dvd copy" i nero express...???
              Vad menar du med recordnow?

/JoHaN

jag kom inte riktigt ihåg hur det stog i nero bara... edit.. i min version av nero så står det bara "kopiera skiva"

recordnow är ett annat brännar prog som jag brukar använda...va kanske lite luddig i formuleringen...
              //Claw

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X