Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera En Piratcd Till En Annan Cd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera En Piratcd Till En Annan Cd

Hej!
    Jag har hämtat spel o bränt dom på cdskiva till xboxen o det funkar så bra, sen dumt nog har jag kastat dessa spel på datorn eftersom hd är så liten på datorn. Nu har en kompis också chippat sin xbox o vill ha samma spel som jag, o jag trodde det var bara att köra igång nero o kopiera från mina cdskivor men tydligen går det inte!! Alltså mina cd med xboxspel från internet som jag hämtat!!!

Hör av er SNAAARASTT TACK :-) p.s har ingen sladd mellan pc och xboxen så jag e tacksam hur man gör, det är isolfiler som man använt av burn image o sen på cd..men sen då kan man ej kopiera innehållet i cd o överföra till andra cd? kollade innehållet på cdn men den var "tom" kunde ej se något alls.

Linnea

Enklast är en korskopplad kabel direkt mellan boxarna och avalaunch på båda.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Näää

För hd på den e liten så det räcker ej för alla spel ju :-)

Linnea

Ngn som kan säga vilket program man använder?

Comment

Jag förstår inte varför nästan alla använder xiso formatet när det finns UDF

Men det går visst att ta en kopia på en backup CD (xiso). Jag testade precis...
        Kör en "Disc Copy" eller gör en iso av skivan som du sedan bränner.

Jag gör alla mina Multigame skivor i UDF format, då går dom att läsa på även på PC.
        Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
        HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port

Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...

Comment

Jag läste någonstans att UDF ger något sämre prestanda än XISO på xboxen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X