Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd-brännare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd-brännare

Hej!

Har planer på att chippa min box samt köpa en dvd-brännare. Så jag undrar om det spelar någon roll vilken dvd-brännare man har, märke osv. För att det ska fungera så bra som möjligt att bränna Back-ups. Jag har en Thompson dvd i min box. Och funderar på att köpa denna dvd-brännare.

http://www.datorbutiken.com/se/defau...Id=NECND3500BL

Någon som vet om den är bra/dålig, hur den bränner skivor för att funka i en Thompson ?

Skulle tro att skivmärket du bränner på har mycket mer betydelse än själva märket på brännaren.

Comment

jag skulle välja 250a av nec pga den bränner långsamare
      den du vill ha bräner snabbare då får läsare svårare att läsa den brända skivan du gorde
      skyll dig själv om du inte lyder mitt råd
      jag sträcker ut min tunga och lippar åt lovux the great nu
      BANNED:
      Listat registreringskoder för kommersiella program i forumet!!

Comment

Original inlägg av agent
        jag skulle välja 250a av nec pga den bränner långsamare
        den du vill ha bräner snabbare då får läsare svårare att läsa den brända skivan du gorde
        skyll dig själv om du inte lyder mitt råd
        men om man köper en brännare som kan bränna i 16x så kan man fortfarande bränna väldigt långsamt med den
        Detta är min signatur

Comment

det kan inte jag garantera att en dvdbränare som gör 16 hastighet bräner i 2
          men med 8x går det
          BANNED:

Comment

tips kan vara att köpa en brännare som klarar både + och - bränning.
            Då jag märkt att en del inte alls kan läsa minus skivor medans andra inte alls kan läsa plus.

Comment

men nec 2500a bräner på plus och minus i 2x
              läser inte dina läsare det då är det dåligt märke du kör på
              www.********.com
              dom är biligaste stället att köpa skivor från
              BANNED:

Comment

köp nec 3500a, den bränner i max 16x, +/- dual layer what ever. Och i väldigt låga hastigheter.
                Men det känns som om den bränner väldigt fort ändå. när jag bränner i 2,4X.

Om du har en philips-läsare så rekomenderar jag även traxdata dvd+r skivor, varje spel har funkat som jag brännt.

Comment

Hur kan man se vilken dvd det är på xboxet? Och är det bra att bränna med nero?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X