Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

filer i games roten mm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• filer i games roten mm

Jag har några frågor om hur spel backuper lägger sig på xboxen.

Vanligtvis skickar jag över filerna med XFER o då lägger sig filerna i mappar i f:/games, dock så gjorde jag en backup från en skiva. Vart lägger sig detta spelet?

Sen undrar jag också vad det är för filer som lägger sig direkt i games roten, finns ju en jäkla massa filer där, flera hundra med skumma namn.

Vidare undrar jag hur man ska gå till väga när man tar bort spelen från hdd. Läggs filerna bara i den specifika mappen, typ f:\games\spelnamn eller läggs filer på fler ställen som man måste ta bort?

Tack på förhand

Original inlägg av nsorman
    Vanligtvis skickar jag över filerna med XFER o då lägger sig filerna i mappar i f:/games, dock så gjorde jag en backup från en skiva. Vart lägger sig detta spelet?
    Beror ju på vilket program du använt...

Sen undrar jag också vad det är för filer som lägger sig direkt i games roten, finns ju en jäkla massa filer där, flera hundra med skumma namn.
    Det beror på att du lagt över ett spel där utan att lägga det i en egen mapp.

Vidare undrar jag hur man ska gå till väga när man tar bort spelen från hdd. Läggs filerna bara i den specifika mappen, typ f:\games\spelnamn eller läggs filer på fler ställen som man måste ta bort?
    Eftersom spelen normalt ligger på skiva så är det väl rimligt att de bara ligger i en mapp på HD också.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X