Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iso till dvd-skiva hur ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• iso till dvd-skiva hur ?

Har kollat runt men inte hittat något riktigt svar i klartext på denna fråga så jag gör ett försök.

Jag har laddat ner spel i .iso format. hur ska jag fortsätta för att lägga in de på en dvd-skiva och sedan lägga över de på boxen?

Gärna utförligt i detalj om någon orkar.

Tack på förhand!

säger bara C-Xboxtool
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jo, försökt me ftp-program men har inte lyckats, både testat genom min router och genom en twisted-nätverkskabel.

Comment

Tanka hem C-Xboxtool lek lite med det är hur lätt som helst, med FTP program kan du inte tanka över spel som skall funka sen.
        C-Xboxtool packar upp & tankar över spelet till din xbox
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ok, ska testa o se om ja lyckas. tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X