Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna ISO

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna ISO

Hej jag är ganska ny o skulle vilja ha lite frågot besvarade
    Jag undrar när jag tankar hem ett spel ör den i ISO format o då unfrar jag hur jag bräner ut den M.V.H

bränn iso filen som image

Comment

Du letar upp i ditt brännarprogram någonstans att det är en "image" du vill bränna, sedan väljer du den aktuella iso filen. Tänk på att bränna i låg hastighet.

Comment

Varför bränna i låg hastighet? Tar juh längre tid då. Bränner alltid alla mina skivor i 16X (Verbatims DVD-R) och har aldrig haft några problem, varken det är xbox/ps2/dvdr.
        Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Ok, det är ju bra!

Har själv alltid fått problem med lagg eller att spelen inte funkat alls om jag bränt högre än 4x, nu senast fick jag bränna om Tekken 5 för att jag brände det i för hög hastighet första gången. Jag får de problemen oavsett ps2 eller xbox och jag vet flera med mig som råkar ut för detta med. Men jag får väl revidera mig då....

Om spelet inte funkar, testa då att bränna det i lägre hastighet!

Comment

Ok tack för alla svar M.V.H Fare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X