Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel vill inte starta

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel vill inte starta

Har en liten fråga som säkert har svarats på flera gånger men jag har inte hittat svaret så jag får starta en ny tråd. Varför vill inte vissa spel starta när tsr står på normal eller debug och andra gör det? Till exempel Black funkar inte när tsr är igång och NFMW
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Jag kär alltid med tsr = disabled, vissa spel (san andreas, vilket iof. sög, och brothers in arms earned in blood) vill inte fungera med den på :/
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

JA men sen när man fastnar i ett spel som till exempel nfmw så vill man ju kunna fuska lite och då funkar ju inte trainers men men det är väll en sak man får leva med

Mitt xbox

Comment

Tycker det är extremt tråkigt att fuska i spel, så för mig gör det inget, men, men, man tycker väl olika, tror jag?

Comment

Inte roligt men har man fastnat så är det till stor hjälp eller om man blir utråkad på spelet kan det bli lite roligare

Mitt xbox

Comment

sluta spela då ....

Fuska förstör allt ... Så Jevla patetiskt
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Gå in på Gamefaqs då...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X