Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD Filer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD Filer

Jag la in en DVDskiva på Håddisken(Köpt, orginal)med musikvideos på, och den blev till 17st olika filer som man får starta en och en för att kunna se.
    -Finns det inget sätt att lägga in det så att du kan starta den likadant som om du stoppade i skivan manuellt, alltså från skivans Meny och navigera därifrån?

la du in den med dvd2xbox som du har i apps?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Japp, Det gjorde jag.

Jag har Smart XX chip. Jag valde System Management-DVD2XBOX Backup tool.
      Men det blir ju en Mapp med 17 st olika filer i. Skulle ju vilja ha det som "en" skiva ist.

Comment

Vilken dash kör du? Och hur gör du för att starta filmen sen?
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Jag går in i XBMC eller XBMP och väljer My Videos- Videos on my Xbox.
          Där väljer jag en av de DVD jag lagt in med Aknappen och då öppnas mappen som en Audio och en Videofil.
          Jag väljer Video_TS och där finns i detta fallet 17st VOB filer.
          Jag får då sitta och bläddra igenom fil för fil tills jag hittar rätt musikvideo t.ex.

Tack för att Ni svarar!!

Comment

tänke bara fr¨ga hur man öpnar en tråd ?...jävligt då¨ligt på sånt här

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X