Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

göra kopia på en dvd-r skiva med spel på

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• göra kopia på en dvd-r skiva med spel på

Hej
    Har i dagarna skaffat en dvd-brännare och testade precis att bränna ut ett spel. Bränningen gick bra och spelet startade när jag startade boxen och allt gick bra =)

Iso filerna tar ju en del plats på hd:n och det jag nu undrar är hur jag ska göra för att göra en kopia till av en redan brännd dvd-r skiva när jag tagit bort iso filen från hd:n.
    Vanlig cd/dvd-copy kommer ju inte funka antar jag eftersom dvd läsaren/brännaren i datorn inte kan se vad som ligger på skivorna.
    Blir jag tvungen att då koppla in xboxen via nätverk och rippa ned dvd-r skivan till boxen:s hd å sen via ftp till datorn, sen göra en iso image å sen bränna eller finns det nått smidigare sätt. Ska kanske tillägga att jag inte bytt hd i boxen än vilket medför att det kan bli trångt att rippa ned dvd-r spelet till boxens hd men det ska i en större hd så småning om.

Mvh Magnus

Du kan kopiera skivan rakt av.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack Hansi för det snabba svaret =)

Typ bara stoppa in den brännda dvd-r skivan med spelet på och sen välja copy i nero eller behöver jag nått speciellt brännar program?

Mvh Magnus

Comment

Spelar nog ingen roll vilket program du har
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X