Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Case mod hemsida?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja men sen måste man jue hitta nån som vill dedikera sin bandbredd till siten.

Comment

Nån som har 10mbit/mer? Själv sitter man på Felia adsl 500 kb
      Cheers
      //Larscha

X-bit
      IND-Bios.5003
      250 gb hd
      Thomson DVD

Comment

bara lägg upp lite bilder på en hemsida behöver ju inte överdriva en massa för en sketen enkel hemsida med lite bilder på lite modes, ta tex passagen dom har bandbredd så det räcker, eller varför inte en hemsida med 100 MB plats på 99kr. ja du vet
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

en vanlig enkel hemsida kan man ju lägga upp var som helst, men en hemsida med lite bilder och text är ju inte ett sätt man lockar besökare på. Det är ju bättre om man har php stöd så kan man få lite mer stadga i det hela..
          Cheers
          //Larscha

X-bit
          IND-Bios.5003
          250 gb hd
          Thomson DVD

Comment

det är väl bilderna+lite text som är hela meningen eller vem bryr sig vilka script som körs i bakgrunden när man bara vill visa upp sina chassin.
            Tycker det blir mer snack än verkstad, blir väl bättre om var & en har en egen sida där man kan visa upp sina saker på så slipper man långdragna diskussioner OM vem som skall ha vilken dator med vilken hastighet på CPUn, modemet, ISP, osv, osv, osv men det är vad jag tycker smaken är som baken
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ja men det blir mer jobb med att uppdatera när inte sidan är dynamisk.

Comment

Och sist jag kollade gick det fortfarande helt OK att ladda upp bilder i det här hörnet av forumet :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Psyfus
                  Ja men det blir mer jobb med att uppdatera när inte sidan är dynamisk.
                  vem är rädd för att jobba då?

Comment

Original inlägg av pege63
                    vem är rädd för att jobba då?
                    hehe. jag! ne men det blir jue betydligt smidigare med php.

Comment

If u cant take it leave it alone

Comment

Working...
                      X