Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Crystal limited edition

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox Crystal limited edition

Tjena, Jag undrar iaf någon vet om det går att köpa det tomma skalet till xbox crystal limited edition nån stans, nån internet sida eller så, skulle vara schysst att ha det jag tycker det är riktigt snyggt
    Om någon vet nåt så kan ni skicka ett mail till mig med adress och så till sidan på nisse_nordling@*******.com

skulle va gött om dom kunde fixa det på psxcare...
    skulle betala massor för ett sånt skal...

Comment

kan man byta in sin gamla xbox för att få en ny med lite prisavdrag?
      vill ha Crystall ju!

Comment

OK, jag lovar att slakta en crystal box nästa gång vi måste byta moderkort åt någon kund :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

är man först i kön då mot gentjänster kanske?

Comment

Är det inte lättare att köpa en Crystal box och använda skalet och sälja det som blir över, då får du ju igen pengarna i stort sett och skalet har inte kostat dig något.
            Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

500 bjudet... : )

Comment

Working...
              X