Har satt i ett runt Cold Cathode rör runt juvelen på min krysslåda och efter det så får jag en massa flimmer o skit när jag sätter igång xboxen. Det går att få bra bild om jag vickar på sladden till tvn, där den ansluts till xboxen och kopplar jag ur transformatorn till röret så funkar det som det ska igen. har testat med 2 olika transformatorer med samma effekt. någon annan som har haft samma problem och hittat någon lösning?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
kass bild efter Cold Cathode
Collapse
X
-
argh! den gör samma sak nu utan skiten inkopplad alls. måste vara nått glapp i sockeln! någon som har en enkel lösning på hur man fixar? För att närmare förklara hur bilden ser ut så tänk er C64 laddningsbild...ni som är så pass gamla vill säga...alltså itne sån med en massa färger utan mer som flimmer.Last edited by uglyspice; 2004-05-23, 12:28.
-
inte testat med annan tv men det är inte tvn det är fel på det är ja 100 på...eftersom den går 100% stabilt i övrigt så lär det inte va moderkortet som är paj heller...ska dra me boxen till en polare i helgen så får han kolla på den...var typ 9 år sen jag var kung på o löda så det könns inte lönt o chansa...
Comment

Comment