Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ir port

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ir port

Kan man göra ett eget ir öga till boxen så att man slipper köpa deras orginal kitt? Och i så fall hur gör man ett någon som vet?
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Tydligen finns det ingen som vet eller vill ni bara inte svara?

Mitt xbox

Comment

d går nog inte att göra ett eget "IR öga" så att den ersätter orginal fjärren...... lr går å går.... du lär nog va jäääääääävligt duktigt på sånt då.......
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Lucif3r
        d går nog inte att göra ett eget "IR öga" så att den ersätter orginal fjärren...... lr går å går.... du lär nog va jäääääääävligt duktigt på sånt då.......
        precis som Lucif3r säger eftersom du nog lär va den första som gör ingreppet
        Detta är min signatur

Comment

Pappa har gjort en ir ports förlängare ett ir öga i köket sedan en sladd igenom väggen till det andra ir ögat som skickar singnalen till förstärkaren så det borde ju gå?

Mitt xbox

Comment

Har inte det med frekvenser å göra också?
            Att man måste ha ett original öga då?
            "Peace means reloading guns"

Comment

läste i avalunch att man kunde ställa in frekvensen på ögat

Mitt xbox

Comment

Hur ska du då få reda på vilken frekvens fjärren ligger på då?
                "Peace means reloading guns"

Comment

Det kan jag lätt kolla upp, för jag har scannat av fjärren till min Theatertouch fjärr. Frekvensen kan jag se i dess mjukvara :-)
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vad har du för fjärr hansi? har en marmitek deras värsting kommer inte på serie nummret nu men den e grymm och displayen lyser isblått

Mitt xbox

Comment

Asså man kan ju alltid lägga in den officiella innuti boxen så den inte sitter på utsidan :P Fast det verkar ju som om du inte gillar Xbox fjärren lr?

Comment

Jag har http://www.theatertouch.com/products/t2.shtml

Men nu ser jag att det kommit en ny, så om två veckor skickar dom en
                        http://www.theatertouch.com/products/t2plus.shtml

+ de nya rf-tillbehören
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fjärren är väll extremt ful sedan har jag ju en bra fjärr redan. Gillar inte att ha en fjärr till varje liten sak i rummet det räcker med en. Sen är ju inte ir porten så snygg heller

Mitt xbox

Comment

Nej det är ju skönast å ha så få kontroller som möjligt...men varför inte montera in irporten i boxen?

Comment

Original inlägg av Varsa
                              Nej det är ju skönast å ha så få kontroller som möjligt...men varför inte montera in irporten i boxen?
                              ja det e ju en lösning det med men då blir det ju en fjärr till i garderåben och det vill jag ju slippa

Mitt xbox

Comment

Working...
                              X