Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mobil xbox

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

han blir BANKRUTt
    adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
    numera kortslutet mammakort

Comment

Vem vet, vi har en del kunder som inte verkar bli bankrutt i första taget :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det finns alltid folk med gott om pengar.......

Comment

Men om jag skulle göra det själv...skulle jag kunna få lite hjälp och råd då?
          Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

Comment

Såg en bild på en xbox i bagaget på en radiostyrd Hummer H2. Vissa kan då aldrig växa upp.

Comment

Ohhh!!!!!! Coolt!
              Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

Comment

hmm.... om du ska göra det själv så kräver det enorm händighet och kunnande inom elektronik...... en massa tålamod och enormt mycket tid.......

Comment

Original inlägg av Dranshmont
                  Skulle ni på psx kunna göra det här?

Jag vill att ni tar ut xboxen från skalet, sätter in xboxen i en radiostyrd bil(som ni gör själva skalet för), moddar en trådlös Xbox kontroll så att man både kan spela med den på en frekvens och styra bilen på en annan, hittar en trådlös skartkabel, moddar in en skartkabel kontakt, hittar en trådlös el sladd, moddar in ett trådlöst nätverkskort, en liten Tv-skärm på toppen,speekers,kontakt för hörlurar och gör så att man kan stänga alla kontakter med luckor?

Hur mycket skulle det kosta (jag har pengar) ?
                  Måste säga att detta var det mest idiotiska jag hört, hoppas du skojar...
                  Xbox 360 Resident Evil Red!
                  Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

idiotiskt och idiotiskt........ om man helt seriöst har kunskapen pengarna tiden och tålamodet så går det säkert att fixa........

Comment

tiden är gränsen för mig
                      har ingen tid om jag vill försöka
                      fast jag nöjer mig med den på golet
                      adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
                      numera kortslutet mammakort

Comment

Kan man inte använda batteri som egentligen kommer från en bärbar dator....hade själv tänkt sätta in ett sådant i min egen box!!
                        BANNED:
                        Kringgått *-filtret och länkat till konkurrerande hemsida

Comment

Det går kanske, men om man tittar på hur länge man kan använda den bärbara (som helt ut är gjord för att vara strömsnål) så kan man ju anta att det inte kommer vara så himla kul på en XBOX, som säkert inte är byggd för att vara strömsnål. Så om du kan köra din XBOX en timme kanske max (chansning, gissar snarare på mycket kortare tid men vill inte vara helt negativ), om du har ett fräsht battteri - hur kul/användbart är det?

Comment

Mmm...det är möjligt...det var bara en tanke...hade varit jävligt ballt om batteritidaen hade räckt lååång tid!!! hehehe
                            BANNED:
                            Kringgått *-filtret och länkat till konkurrerande hemsida

Comment

Working...
                            X