Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

icke lättbrännbart material?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• icke lättbrännbart material?

Har precis satt in mina LEDS under juvelen men typiskt så ser man ju ide sladd o dvd o hd.. så ja skulle vilja ha nått tunt svart grejs o ha mellan. men kommer inte på nått bra som inte riskerar att börja brinna.
    Vet ni nått bra?
    ¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]

¤ PsTwo [v.12]

Plast från ett DVD fodral kanske?
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

hmm de kan nog funka rätt bra, det smälter inte lätt? (av värme från leds o hd?)
      ¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]

¤ PsTwo [v.12]

Comment

Plasten börjar väl bli mjuk vid 100 grader skulle jag tro men inte så den smälter. Och varken leds eller HD bör bli varmare än max 60 grader.
        Ver 1.4 <> SmartXX v2
        LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
        IR-Mod<>XBMC

Comment

Ja när det börjar å glöda så är det dax att ta fram korven, köttet, ölen för en helkväll framför boxen
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

haha okej =)

¤ PsTwo [v.12]

Comment

Working...
            X