Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ne0
Det kostade ungefär 200-300kr. Det gick 3 små toningslacksburkar (som du kan köpa på Mekonomen) Du bara maskerar de delar du inte vill måla...om du maskerar riktigt bra behöver du inte ens ta av skalet (obs: jag tog av mitt skal)
Merlin.swe
Skönt att nån är avis...haha..
Ztreewox
Jag har försökt ta av plåten...men det satt hårt och jag vågade inte ta i för mycket...
ps. någon som vet nån bra fjärr eller annat för ett sätta på/av boxen med??
BANNED:
Kringgått *-filtret och länkat till konkurrerande hemsida
Ztreewox
Jag har försökt ta av plåten...men det satt hårt och jag vågade inte ta i för mycket...
ps. någon som vet nån bra fjärr eller annat för ett sätta på/av boxen med??
Avis? Njaaä...
Plåten är lätt att ta bort om man bänder upp plåtens små flikar som spänner mot plast knopparna (någon som fattar vad jag menar? )
För att slå på och av XBoxen med orginal fjärren får man löda dit en IRMod, kostar ca 130-160:- och består av ett litet chip och ett IR öga. Kan dock inte tala om vart man köper det på detta forum.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
om man löder om en viss kabel (vet inte vilken men det kanske nån annan vet) så kommer boxen att starta så fort den får ström.... då e de bara att ha köpa en sån kontakt som man styr med en fjärr....... allså en sån "klump" som sitter direkt i väggen......... som sagt så vet jag inte vilken kabel det eman löder om men det kommer kanske någon och förtäljer oss detta..........
Comment