Finns det någon färg men skulle kunna spreja på xboxen så att det skulle se ut som pärlemor? Hur mycket kostar ett skal till en xbox?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pärlemor
Collapse
X
-
Pärlemor
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Tags: Inga
-
-
pärlemo finns d ingen färg som ens heter.
om du vill ha en färg som skifftar får du först lägga på en bas färg.
svart e vanligast där lr vilken färg man nu vill ha.
sen lägger man på några lager pearl i en färg man känner för.
om man tex vill att bilen ska skiffta i blått å lila så får man ha en bas färg som är blå å sen en pearl färg som e lila...
Comment
-
ok...tackLäs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Comment
-
JAG påstår ingenting...jag bara frågarLäs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Comment
-
Japp du ljuger..Original inlägg av Effochelt fel kolla färg kartan från rover så behöver man inte det. färgen är redan sån och om du påstår att jag ljuger så kan jag lägga in bilder på bilen vi lackade
För jag e lackerare så isf kan du nämna va d är för färg nummer
Comment
-
haha... pearl kan aldrig vara ett lager lack.. för man får inget djup då.. sen kan du påstå vad du vill även om du tycker d skifftar färg så...Original inlägg av Effoctydligen inte kolla upp det då.. eller ni bil lackerare kanske inte har färg kartor
troligtvis så e d en metallic lack då
Comment

Comment