Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Har liknande planer på att bygga in mottagarögat till fjärren i XBoxen så man slipper ha den fula "klossen" på utsidan.
Såg att du hade kopplat bort dina främre portar och istället dragit sladdarna till mottagarna inne i XBoxen.
Går det på något sätt att koppla i serie så att de främre portarna fortfarande fungerar?
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Har liknande planer på att bygga in mottagarögat till fjärren i XBoxen så man slipper ha den fula "klossen" på utsidan.
Såg att du hade kopplat bort dina främre portar och istället dragit sladdarna till mottagarna inne i XBoxen.
Går det på något sätt att koppla i serie så att de främre portarna fortfarande fungerar?
kan man inte greja lite med orginal kontrollen och konvertera den till en trådlör och göra samma som du.
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Har haft en likadan madcatz i ett tag nu å fick äntligen fingrarna ur röven och fixade in mottagarn,,, Aningen jobbigt men resultatet blev kanon, dock tog eltejpen slut så ja fick isolera med frystejp, men skitsamma...
Projektet rekomenderas...
Comment