Nej på nyare xboxar finns det inget lutfhål längre :/
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
plåtramen
Collapse
X
-
INTE? Det är det på min 1.6 crystal... Muppiga microsoft, original-fläkten kyler tillräckilgt dåligt ändå..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Comment
-
Vi tycker nog inget speciellt om huruvida du skall rycka bort plåten eller ej, vi informerar bara om att den finns där av en anledning, och om du tar bort den kan det få konsekvenser.
Det är upp till dig hur du vill göra i slutändan. Och nej, xboxen kommer inte byta kanal på tv:n... däremot kan du kanske få problem att ta in vissa radiostationer eller få störningar på någon analog tv-kanal.
Exakt vad som händer vet jag inte, för jag har inte känt mig manad att göra några vetenskapliga tester...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
---> Nej men crystal var ju ny för år sedan, de NYA xboxarna, alltså de som bara är någon månad gammal (vet inte hur långt bak de sträcker sig) har inga ventilationer på sidorna...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
Comment
-
M$ kanske kände sig generösa och ville skicka med lite extra material som bonus....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Comment

Comment