Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

case mods

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• case mods

Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.

Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
    Last edited by Screener; 2010-03-18, 18:10.

Original inlägg av Screener Visa Inlägg
    Någon som vet vart man kan köpa casemods inom sverige? har kollat på ett X antal sidor, men ingen lycka.

Någon som vet vart jag kan hitta casemods? skulle vara tacksamt =)
    Gammelboxen är ju lite gammal o de flesta som moddar den gör ju jobbet själv med plexi, neonrör o sånt som var det senaste inom Xbox styling blingblingeling för 10.år sen

Du kan alltid köpa ett begagnat gammelboxskal av oss o gå loss på själv med borr, såg o spackel etc.
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=214&xSec=35

Vi skulle säkert kunna utföra arbetet men vi är så dyra som 350 kr per timme + materialkostnad om vi ens ids leka bosse bildoktor

Nuförtiden på 360 fronten: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=112&xPage=1
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?

Comment

Original inlägg av Screener Visa Inlägg
        skulle det vara troligt att ett 360 skal skulle passa om man modifierade det lite?
        Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
        Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna

Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Jag har för mig att Psytroll kastade i en gammelbox i ett 360 skal, har för mig jag sett bilder om det på Google med när andra gjort det.
          Xbox-scene.com är nog ett bra ställe o kika på vad andra fulat sig med gammelboxarna

Många har byggt in dem i datorchassin o även 360 där även chassitillverkaren Lian-Li byggt ett aluminiumchassi, dock hade de lite problem med att synka trådlösa 360 kontroller då skalet skärmar signalerna *skratt*
          finns många skal på utländska sidor! (xbox1)

Comment

några tips?

Comment

www.*********** sök på google annars... Finns jätte många fler i utlandet...

Comment

Working...
              X