Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aladdin Advance Pro, behövs evo-x dashbord

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Aladdin Advance Pro, behövs evo-x dashbord

Jag har planer på att köpa ett Aladdin Advance Pro kort men inte en ny hårddisk, inte än iallafall. Så jag undarar om man ändå kan lägga in saker på orginal hårddisken (ex spel) eller måste man instellera evo-x ändå? och i så fall hur gör man?
    When there is no more room in hell the dead will walk the earth...

För att kunna lägga in saker på din ORGINAL HD behöver du Evoxdashen JA, du behöver inte lägga in en hel SD3.7rc8 installation utan bara en evoxdash men då blir du utan saker som att spela upp divx filmer, osv osv vad du skall då göra är att Köra Install evo-x SMALL drive om du vill lägga alla emulatorer och program på E:\ du kan i efterhand ta bort emulatorerna dom tar upp en hel del plats.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Du behöver inte lägga in evo-x. Men för att kunna starta program från hårddisken så behöver du nån annan dashboard(det program som startar när du sätter på xboxen) än den från microsoft. Evo-x är ett exempel på dashboards men det finns andra alternativ (jag rekomenderar för övrigt inte evo-x, det finns trevligare men det är ju upp till person =)). Du behöver inte lägga in dessa på hårddisken heller utan du kan köra de flesta utav dem från skiva men det blir mkt smidigare å ha det ligga på hårddisken.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X