Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ni kommer bli arga!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ni kommer bli arga!

är så sjukt ny på det här med xbox o chipp o grejjer...men men...fick min box idag med alladin chip...när jag först satte igång den så startade psx menyn upp...då skulle jag spela ett original spel som jag köpt vilket ej vår några problem. Men när jag tröttnat på det stängde jag av xboxen och nu när jag startar boxen så kommer inte "den sk special menyn" upp igen bara original menyn så att säga...nån som kan hjälpa mig? förstår om ni svarat på denna typ av fråga förr men jag hittade inget om detta i forumet...i alla fall inget som jag förstod mig på...

ladda ner http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13532 bra information om du är ny
    "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Tryck lite längre tid på powerknappen
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X