Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aladdin live krångel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13532 http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=8812
    "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Ställ in klockan då? :P
      Superdiscen hjälper dig att installera Evox dashboard som ger dig en meny där du lätt kommer åt spel/program etc.

Beskriv vad som händer när du håller in knappen och ska starta boxen!
      Pease!

Comment

kingpin har du msn elelr icq? skulle vara lättare att prata genom det

Comment

Original inlägg av Smörkakan
          Tjena har precis skaffat ett aladdin live chip som vi löddade fast idag, boxen funkar prima bara att jag kan inte starta chippet, när jag håller in det i en sekund eller mera så kommer ingen annan meny upp utan samma gammla xbox sak, nån som har en aning om vad jag har gjort för fel?
          om problemet är som du skriver i ditt första inlägg så är det superdisc du måste instalera annars kommer det inte upp nån annan meny än orginalet
          "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

problemet är att jag lyckas ej instalera super disc =/ när jag sätter in skivan i xboxet kommer MS dash upp, den vill att jag ska ställa in klockan och efter jag gjort det så står det att dne ej känner igen skivan =/

Comment

Det beror på att du kan inte starta brända skivor med originalbiosen så du måste ställa in klockan och se till att det blir sparat sen stänga av boxen och sen starta igen med chippet aktiverat(knapptryck längre än 1sekund)
              Pease!

Comment

mm k får försöka, men som sagt har du msn eller icq kingping?

Comment

KingPing@Sverige.nu
                  Pease!

Comment

k thx, om du blir addad av lord_kzobeo@ho tmail.com så är det jag ;P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X