Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp! Råd om vilket chip man ska ha...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp! Råd om vilket chip man ska ha...

Hej!
    Jag vill köpa en xbox som är chippad och med 120-160gb hårddisk.
    Men jag vet inte vad jag ska välja för chip. Förstår ju att ju dyrare desto bättre, men det ända jag vill kunna göra är att spela brända spel och lägga in dem och iso filer från dc. kanske kolla divX & emulatorer vore ju trevligt också men det är typ allt. Vad bör jag välja??? Vill inte lägga ned en massa pengar på nåt jag inte kommer använda.
    Tack på förhand!

lägga in spel och iso filer på hd´n om det är oklart.

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7240
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej!
        Jag har läst det där och det klargjorde inte så mycket för mig, men räcker den xboxen på hemsidan med alladin advance chipet för mina behov?

Comment

ja den räcker
          "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Original inlägg av tarkan
            ja den räcker
            Tack för svaret!
            Har iofs en fråga till. Det är så att jag har suttit och lirat Tiger Woods 2005 på en kompis xbox. Går det att överföra min sparning om man kopplar ihop dem eller e man tvungen att skaffa en sån där minnesmodul?

Comment

Om hans är moddad och du lär dig hur ftp fungerar samt hur man ser vilka filer som hör till vilka spel så är det "inga problem"
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

du kan använda ett program som heter Xbox Saves Manager för att se vilka som är vilka
                "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X