Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chipp med montering för 500:-

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Chipp med montering för 500:-

Hej.

Jag har länge haft en orignal xbox med just nu 8 st spel. Men jag har nu blivit lite nyfiken på att chippa istället

Kollade på ********* där man kan skicka in boxen och de löder den för 500kr och så får man chippet för 1kr. Verkar helt okej. Chippet heter Aladdin Advance Plus XT XBOX v1.6

Vet att det är två olika stora versioner av xboxen, så det ska jag kolla upp. Är inte någon hårdisk med dock om man köper detta. Behövs detta tycker ni? Det funkar väl att bränna ut de också lr, på tex en dvd skiva?

Tackar för hjälp

tycker det verkar dumt att fråga på psxcare om du ska handla nån annan stans

men det är ju bara vad jag tycker

Comment

Företaget **** är väl desperata efter kunder och beter sig på detta sätt för att locka folk. Vi har erbjudit aladdinchip inkl montering för 500:- i flera månader, så det är bara att lämna in boxen.

Ingen skillnad i funktion mellan Aladdin / super aladdin / xt osv chippen, vill du absolut ha t.ex. XT monterat så har jag några sådana kvar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Aladdin chip för 1Kr + montering för 500Kr är nog det dummaste marknadsföringstrick jag sett på länge, Aladdin + montering har man kunnat få för 500Kr ganska länge nu.
        Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Original inlägg av Hansi
          Företaget **** är väl desperata efter kunder och beter sig på detta sätt för att locka folk. Vi har erbjudit aladdinchip inkl montering för 500:- i flera månader, så det är bara att lämna in boxen.

Ingen skillnad i funktion mellan Aladdin / super aladdin / xt osv chippen, vill du absolut ha t.ex. XT monterat så har jag några sådana kvar.

Men hur skickar man in boxen till er då? Vad kostar frakten om det är inlämning som gäller?

Comment

http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, det blir dyrare med er då, om det bara finns en butik i stockholm. Men funkar det lika bra att ha chippat utan extra stor hårdisk till?

Comment

kan man lämna in boxen även om man försökt och löda själv????

Comment

Original inlägg av vitorm
                  kan man lämna in boxen även om man försökt och löda själv????
                  Ja, men priset beror på hur mycket tid osv vi måste ägna åt att få den att fungera...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X