Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

KOMMER ALDRIG ATT FÅ IGÅNG MIN XBOX!!hjälp hansi!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av scandar
    när jag flashade min box använde jag ixia och la in m8_16.bin, efter det försökte jag verifiera men du gav programet ett felmeddelande... så jag laddade ner programerings-programvaran från www.aladdinlive.com och flashade om chippet.. när jag verifierade fick jag ett ok...

så i mina ögon är det värt den lilla extra tiden det tar att flasha med aladdins egna program
    Instämmer med föregånde talare/skrivare. Det är precis så jag också upplever att problemen försvann med Orginalprogrammet. Fick ju det att fungera sen.

Vitorm, hur det för dig?
    /MisterX
    Last edited by MisterX; 2004-11-17, 19:45.

Comment

Ja eller så gör man som jag skriver(vilket värkar osynligt) FLASHAR 2 GÅNGER IRAD UTAN ATT STARTA OM PROGRAMMET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUNGERAR LIKA BRA OCH GÅR FORTARE !!!!!!!!!!!!

Men men ni gör som ni vill men det funkar.
      Lycka till!
      Pease!

Comment

Jag får samma fel vid uppstart. Jag har Super Alladin Live + som jag köpte ifrån psxcare i förra veckan. Men jag har ingen programmerare. Finns det något annat sätt att lösa det?

Edit: Strunt samma... det löste sig sen
        Last edited by MXFredde; 2004-11-22, 17:14.

Comment

LONG TIME, NO SEE.. Vart blev det av dig, VITORM ?..
          Har du gått och fått 'Två Tjugo' (220 volt) genom kroppen eller nåt?..
          Skriv en rad tala om hur det går, är lite nyfiken hur det går..
          /Mister X

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X