Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KOMMER ALDRIG ATT FÅ IGÅNG MIN XBOX!!hjälp hansi!!
när jag flashade min box använde jag ixia och la in m8_16.bin, efter det försökte jag verifiera men du gav programet ett felmeddelande... så jag laddade ner programerings-programvaran från www.aladdinlive.com och flashade om chippet.. när jag verifierade fick jag ett ok...
så i mina ögon är det värt den lilla extra tiden det tar att flasha med aladdins egna program
Instämmer med föregånde talare/skrivare. Det är precis så jag också upplever att problemen försvann med Orginalprogrammet. Fick ju det att fungera sen.
Ja eller så gör man som jag skriver(vilket värkar osynligt) FLASHAR 2 GÅNGER IRAD UTAN ATT STARTA OM PROGRAMMET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUNGERAR LIKA BRA OCH GÅR FORTARE !!!!!!!!!!!!
Men men ni gör som ni vill men det funkar.
Lycka till!
Jag får samma fel vid uppstart. Jag har Super Alladin Live + som jag köpte ifrån psxcare i förra veckan. Men jag har ingen programmerare. Finns det något annat sätt att lösa det?
LONG TIME, NO SEE.. Vart blev det av dig, VITORM ?..
Har du gått och fått 'Två Tjugo' (220 volt) genom kroppen eller nåt?..
Skriv en rad tala om hur det går, är lite nyfiken hur det går..
/Mister X
Comment