Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi el någon HJÄLP!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

min pojkvän är rädd att det ska sabba hans dator om jag ska kolla me programeraren...

Comment

Hälsa din pojkvän att han har rätt den kommer att explodera*asg*

Mest troligt om D0 är rätt så har du ingen bios!

PS! har den fungerat någonsin i din ägo?? eller har den bara fungerat enl säljaren?

Comment

jo xboxet har fungerat...

ja jag vet inte hur han tänker....ja menar om det är något som händer så borde det ju vara med programeraren och chipet! men men...ska försöka övertala honom! men om man ska lägga in bios...behöver man ha någonform av dashboard??

Comment

inte om du har programerare..

Comment

okej..tack!

Comment

Funkar den fortfarande i Original?
              Är det ett aladdin xt ?
              Isåfall kan du testa med att bygla "X" och "d0" på chippet.
              Vinslöv i Centrum ><B0><

Comment

1.6b

Jag hade samma problem, min maskin var en 1.6b därför startade inte maskinen även fast jag hade installerat bios m8-16 bioset, bios till 1.6b modellen skall heta m8plus_16. Ta isär maskinen och kolla vad chippet heter som sitter närmast anslutningarna L1ochBT heter chippet något annat än Samsung så har du en 1.6b

Comment

han som hade lött i chipet hade råkat bränna sönder moderkortet...så det var bara till att byta....så nu funkar allt som det ska...

Comment

hur 17 kan man bränna moderkortet Jag har misshandlat mitt moderkort i årtal men men men funkar fortfarande som om det vore nytt

Comment

ja du...han som försökte chippa det hade aldrig chippat förut...

Comment

använde han en svets eller gasol låga då eller? hoho

Comment

MIG svets?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X