Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

AA lite flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• AA lite flashning

Börjar bli lite trött på mitt gamla evox D6 skrutt bios. Tänkte flasha om det men eftersom jag använder Ava. så finns det ingen inbyggd flashare i det dashet. Måste jag använda Evox för att överhuvudtaget kunna flasha om chippet?

Ja om du vill flasha om internt så
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pege63: Det är ett gammalt Alladin chip, det går inte att ansluta till en programmerare. Finns det ingen Boot-disk att få tag i som kan flasha? (exkluderat Superdisk)

Comment

Lägg in evo-x i din apps katalog, du kan ju starta den som vilket program som helst.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fan! tänkte ja inte på! Tack för tipset..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X