Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är chippet trasigt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Är chippet trasigt?

Hej!

Igår fungerade Xboxen som vanligt, men nu helt plötsligt när man startar upp den med chippet kommer man till MS Dashboard, trots att lampan lyser orange.

Vad kan man misstänka är fel, är det fel på chippet eller hårddisken? Eller är det något enkelt som går att göra något åt..?

Kan du starta brända skivor?

Antagligen d0 som lossnat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja, vissa brända skivor fungerar.

D0?

Comment

Om brända SPEL fungerar så är det inget fel på chippet, bara din konfiguration på hårddisken.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Brända spel fungerar inte, bara filmer. Då är det alltså chippet det är fel på?
          Tack så mycket för hjälpen!

Comment

Japp, d0 kabeln har lossnat...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X