Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chippet funkar inte längre.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Chippet funkar inte längre.

Jag är inte 100% säker på att de är ett aladin advance jag har. Men nästa helt säker så jag postar de här.

Efter mitt xbox blev chippat första gången så hade jag väldigt mycke problem med det. Spelen hängde sej hela tiden o.s.v.
    Efter han som chippade de hade kollat på de några gånger och bytat chip så funkade de helt perfekt. (ungefär 9 månader sen)

Sen idag satt mina föräldrar o kollade på lost med xbox media center och efter ett avsnitt va slut så hängde boxen sej. Kunde inte göra nått.
    Så jag startade om xboxen, men när boxen startade så låter de som den "tuggar" eller nått sen startar den om sej utan chippet igång.

Om jag startar den utan chippet och ställer in klockan sen startar om xboxen igen så måste ja ställa in klockan igen.

Någon som vet vad som kan ha hänt?
    Last edited by GriZzm0; 2005-08-29, 00:10.

Nån lödning har väl lossnat
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X