Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp snälla, fel på hårddisk/chipp!??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp snälla, fel på hårddisk/chipp!??

helt utan andledning(vad jag vet iaf) så funkar inte mitt xbox (alladin chip 80gig):S när jag sätter på den som kommr ja inte tll evox vanliga OS utan till nåt annat stört, där ja inte kan göra nåt, finns typ 3 alternativ, flash bios, games, microsoft os lr nåt liknande men händer inget vad jag än trycker å kan ju inte använda nåt åp hårddisken endast speal brända spelS: va sak ja göra för att fixa allt igen
    Last edited by pontusd; 2005-09-14, 12:58.

Starta superdisc, "install evo-x large drive"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

den finns inte å få tag på på lagligt sätt? men det rä den med alla programmen å emulatorerna å de? tack förrseten

Comment

jag fick tag på en bootcd "auto-installer final 2.11" ja starta xboxen med den i och det kom en massa grejer man kunde göra, först formatera ja hårddisken sen valde jag install dasboard, då tog ja evox, sen la jag det i F??? coh sedan efter att extarctat alal filer å allt var lkart starat ja om xbxopen utan cd:en i och då kom det upp ett felmeddelande som sa nånting med "fel blablabla kontakta servicesnubben" på några olika språk, instalera jag fel???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X