helt utan andledning(vad jag vet iaf) så funkar inte mitt xbox (alladin chip 80gig):S när jag sätter på den som kommr ja inte tll evox vanliga OS utan till nåt annat stört, där ja inte kan göra nåt, finns typ 3 alternativ, flash bios, games, microsoft os lr nåt liknande men händer inget vad jag än trycker å kan ju inte använda nåt åp hårddisken endast speal brända spelS: va sak ja göra för att fixa allt igen
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp snälla, fel på hårddisk/chipp!??
Collapse
X
-
Starta superdisc, "install evo-x large drive"Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
jag fick tag på en bootcd "auto-installer final 2.11" ja starta xboxen med den i och det kom en massa grejer man kunde göra, först formatera ja hårddisken sen valde jag install dasboard, då tog ja evox, sen la jag det i F??? coh sedan efter att extarctat alal filer å allt var lkart starat ja om xbxopen utan cd:en i och då kom det upp ett felmeddelande som sa nånting med "fel blablabla kontakta servicesnubben" på några olika språk, instalera jag fel???
- Citat
- Flag
Comment

Comment