Jag har letat runt nu i flera timmar hur man flashar Aladdin Advance live plus och det enda jag hittar är att man ska ha en programerare. Men eftersom att jag inte har en sådan så undrar jag om det går att flasha men evox Internal flasher eller det andra ovanför i evox menyn. www.psxcare.com
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flasha Aladdin Advance Live Plus!
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Så det spelar ingen roll vad jag har för ship för han hade ju aladdin advance XT?
Jag har den första raden (Flash = 0xbf61,"SST - 49LF020",0x40000) med i min evox.ini fil och jag var hos Umemod när dom lödde fast och flashade mitt chip och dom gjorde det vi evox menyn. Detta var för lite mer än ett år sedan.
Umemod verkar ha lagt ner nu så dom kan jag inte kontakta.
Jag har ätit pannkaka! 
- Citat
- Flag
Comment
-
Bara du har rätt Flash=......... till ditt chip så skall det gå bra.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Rekommenderar och rekommenderar, tycker du det är bra så är det väl bara att göra...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment