installera då bara msdash & evoxdash om den hugger DVD med SD i
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Menyer borta i Evo-x dashboard?
Collapse
X
-
Menyer borta i Evo-x dashboard?
Tjena pege63.
Jag har fått snurr på xboxen igen. Men jag fick inte games att funka igen på F:\. Det var rensat där. Använde *******s superdisk på den finns inget extra lull lull som tar plats hdd. Där finns stöd för diskar 10-400 gb funkade kanon. Men en fråga kvarstår och det är om man måste flasha bios så att det hänger med när man har stor 320 gb hdd. Det står bios unknown borde kanske stå m8plus.bin.
Eller funkar det bios som det gör och man behöver kanske inte bry sig om det.
Finns en flash bios funktion på ******* disken med flash filer, men när jag kör den så händer det inte så mycket mer än att den säjer att bios unknown.?
- Citat
- Flag
Comment
-
Allt e borta där för att du fyll mer än 256GB på F:
Du behöver en bios med större stöd "Partition 6 takes up to 137GB, partition 7 takes rest of the drive" har du MSN kan jag skicka över det"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
-
-
Eftersom jag inte kommer in i flash läge på xboxen så har jag bestämt att en 250 Gb disk ska vara lagom i min xbox. Har försökt att flasha bios utan resultat den vägrar gå in i flashläge så då sätter jag in en 250Gb disk och då är problemet löst. Har ett aladdin advance chip där man ska hålla in knappen för att komma till flashläge, men det händer inget när jag försöker hålla inne knappen. Så nu har jag beställt en 250 Gb disk så att det inte går att få mer än 250gb på disken bra va.
- Citat
- Flag
Comment

Comment