Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med att flasha SST 49LF020

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp med att flasha SST 49LF020

Skulle hjälpa en kompis att aktivera IGR i hans xbox 1.6. Gjorde backup av BIOS och konfigurerade det i EVTool med IGR i Quickmode. Skulle flasha med Console Disc och då sket det sig sad.gif Nu går det bara att boot till MS original dashboard. Om någon vänlig själ kunde hjälpa mig att flasha SST 49LF020 chippet med ett bios för 1.6 vore jag mycket tacksam. Har sett att de säljer sådana för 5? på olika tyska sajter men det verkar struligt.

man kan hottflasha om du har samma chip
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det finns också flashprogramera att tillgå. Hör med PSX CARE om dom har nån liggandes, har köpt såna där förut.

Comment

Man kan ju alltid springa förbi här med chippet + en påse bullar och be snällt, är jag fikasugen så fungerar det garanterat. Annars brukar vi ta 200:- för att programmera upp chip i vår flashprogrammerare, så att vi har råd att köpa nya adaptrar för t.ex. plcc32 när vi lyckas ha sönder dom :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X